Wednesday, July 9, 2008

aku


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Tuesday, July 8, 2008

BIRTHDAY GIRL & CITER LAIN





Pada 27/6 lepas........ sorang anak pompuan aku tlh meningkat
umurnya ke satu takuk lg. Dah masuk 9 tahun dah anak aku tu tapi
.................bdn tk larat nk beso. Apa masalahnyer..... aku pun tk tau la.
Dia ashik cakap kt aku jer tarikh lahir dia tu.......so paham2 jer
lah noo. Balik sj kt kampung husband aku.......trus p cari kek.Nasib baik
ada 1 sj kek coklat yg tinggai. Kalo tk, kempunan la anak aku tu.
Baru-baru ni aku p skolah anak2 aku. Ada Hari Ibu Bapa. Anak
aku yg ni ada dapat hadiah. Dia dapat no 1. Bangga jugak la aku ni. Aku bawak sorang lg anak jantan aku. Tp..........betui2 menguji akula. Anak
aku yg aku bwk tu umur 4 thn. Dia punya la wat eksen movie sampai aku tak leh nak ambik gambo kakak dia masa tima hadiah. Aku pun wat2 tk tau la.....anak sapa la ni eek. Last skali aku tk tahan dh ngan prangai dia. Aku pun ambik la gambo dia. Aku cakap nk tunjuk gambo tu kt abah dia. Baru la dia brenti. Aku pun tarik napas lega.

Tuesday, July 1, 2008

Kejutan kul 1.13 pagi












Pada malam tu aku sepeti biasak la nonton TV sampai lewat mlm.
Tiba tiba.............husband aku balik ngan kelam-kabutnyer........dia kata
nk p spital Sg. Petani. Aku pun trus tanya ler sapa yg masuk spital. Dia
kata...........adik dia eksiden. Aku pun trus capai tudung pas tu ...............
aku p umah mak aku bg tau yg aku nk p spital x bwk smua anak...........
minta tolong mak aku p jaga sat kelima-lima orang anak aku tu.
Sampai kt Sg. Petani plak dok konpius......spital mana lak ni........
husband aku lupa nk tnya spital mana. Kt Sg. Petani tu ada 2 spital. Aku
cadang p spital baru.........Spital Sultan Abdul Halim. Alhamdulillah.......bila
sampai kt wad kecemasan tu nampakla mak mertua aku.
Tunggu punya la lama.........baru leh masuk tgk adik ipar aku tu.
Kepala bebalut....tangan patah....dok blur jer. Aku plak kna urus kemasukan
adik ipar aku tu ke wad.
Dah masuk kt wad............lega la cikit. Baju dia kna gunting.......pas tu
aku ngan mak mertua aku kna bg dia pakai baju spital lak. Punyala ngeri
darah dok kluar lg kt tgn dia.
Pas tu kui 4.00 baru aku kami btolak balik. Sampai jer kt umah aku pun
bg ler salam.....rupanya ayah aku lak yg kna tunggu anak2 aku. Mak aku takut
nk kluar tgh malam..........................

Tuesday, May 20, 2008

Salam perkenalan


Utk pertama kalinya..aku pon terasa nk jd blogger gaks..

my first N3 ni la ekk