Friday, February 13, 2009

Apa pulak nie...........

Pada minggu lepas
Ketika aku sedang sibuk di dapur
Tetiba anak aku yang no. 2 dok terjerit2
Apa pasal plak niee.......
Ha....aku pun terus la lari p tgk
kt luar rmh aku.
Ha apa yang aku tgk....
Budak nie..........
Apa kena ngan dia nie...
Trus aku bawa dia ke bilik airAfiq jatuh dalam parit.....
Kakak dia kata nampak kaki jer kt atas
Habis satu badan
Kena bilas sakan nie...
Bayangkanlah............
Ayaq parit tu punyala hitam pekat...
Baunya.........
tk payah la aku cakap


Tak tau la.....
Dia dh telan ker tk ayaq tu...
Seram aku dibuatnyer...

Tuesday, February 10, 2009

EEEEEE.................G-STRING Bhgn 2


Pada n3 lepas...........
aku ada letak gambo org pakai g-string
Pada n3 kali nie........
aku nk dedahkan siapakah yag jd model tu
Nanti kalo korang nk pakai model
leh la contact pengurus dia nie
Baju apa pun dia bleh pakai
Garenti hot punyer!!!!!!!
Lagi satu............
Dia bleh alter baju korang jadi pesen len
Korang bg dia pesen ni...
Dia jadikan pesen tu..
Haaa..............................
Amacam....
Minat tk nk ambik dia nie jd model
Nanti baju korang bleh jadi 2 in 1
Save budget.......
Kalo tentang bayaran tu..........
bleh ler runding ngan pengurus dia
Tk mahal pun....
Kadang2 FOC jer......
Baguskan....
Ha....
sekarang aku dedahkan model ini
Jeng....je..jeng.......
Haa....nk tau sapa model 2
Sapa lagi............
Kalo bukan Afiq yg kretip tu




Thursday, February 5, 2009

EEEEEE.................G-STRING

Citer panas ni....................
Aku dpt gambo terlampau ni..
Sapa la dok p jadi model terlampau nie.....
Anak sapa la nie.....
Masyaallah
FFuuhh!!!!!
Special offer ker nie.......
Sapa yg nk beli tu leh la order





Hei!!!!!!!
Nie bukan blog lucah tau
Tk mampu aku bayangkan
Nie ler jadik nye..........
Kalo terlampau kretip sgt
Nk pecah perut gak aku dok gelak
Korang jgn ingat pa plak
Aku saja jer letak kt entree nie
Kasik suspen cikit
Sebenornyer kan..........
sebenornyerkan..........
Tunggu................
Next n3 plak aku dedah kan
model terlampau nie
Pasai apa aku dok gelak sakan???