Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 2, 2009

SEJADAH DUDUK


Assalamualaikum

Pada pagi ini tepat jam 10.00 pagi aku ngan member aku
dah terpacak dekat Taman Mat Amin.
Semua ini gara-gara mssg hubby aku la.......
"mai taman mat amin ada sejadah bangkit"
Aku pun bg tau kt member aku pasai mssg tu.
Apalagi kami pun trus p cari moto la. TQ Sue.....
Sampai aja kt umah org tu trus kami msk dan
ternampaklah imej ni kat dalam bilik..............

Rasa seram gak melihat keadaan tu.
Tapi inilah yag terjadi............
Dengan kehendakNya saja bleh terjd......
Pasti ada hikmah..........
Ku mula ingat kembali.......
Selama ini ku alpa.......
MAHA SUCI ALLAH......










Sisuamisedang sibuk bercerita................Siisteri diinterview olh reporter......
Waktu kami sampai tu dah 12jam sejadah tu berkeadaan begitu.
Kata tuan rumah tu dia pun tk pasti waktu yang
tepat kejadian tu berlaku. Dia dan isterinya dok keluar msk bilik
tu tiba-tiba terperasan sejadah tu dah jd cam tu
Walauapapun nilah kejadian untuk kita ambik iktibar drpdnya.
Hanya dengan kuasa Allah ja boleh jd camtu.

Wallahhua'lam...................




Maaf imej tk leh rotate.

No comments: