Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 13, 2009

Eeeeeee!!!!..geramnya aku...........

Ari tu kan lps shopping kt Giant dapatla 16 keping setem. Setem nie kalo lekat dlm collector card and himpun ikut jumlah tertentu bleh tukar dgn Italian Cookware collection. Aku pun dok berangan la nk tukar ngan periuk tue. Cuma tambah duit sikit jer.

Kemarin balik jer dr kja aku tgk botol susu anak aku (Afiq la) penuh ngan setem tue. Siap buat design tangga lg. Ku kira semuanya ada 10 setem. mana lg 6 setem.  Apa lg terjerit la aku bagaikn halilintar membelah bumi "Ya Allah!!! nie sapa punya keja nie". Semua anak aku diam ja. Pandang aku ja. Muka confuse jer.........Tetiba adala org jwb. "Ha, abg la lekat kt citu". Aku terpaksala telan semua kemarahan aku tue. Bapak kepada 5 anak nie yg buat. Patutla berseni semacam jer.......Husband aku ckp dia jumpa setem tue. Dia ingatkn stiker tk guna dh. Dia pun menyerlh kan la bakat yg terendam tue. Balance setem tue dia bg kt si Faris ngan Irfan. Kuterdiam tk terkata apalh......tk de rezki.



Nie la collection card tue.......                    

Cuba tengok betapa berseninya abh tue...........

No comments: